نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های تور ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها برای میهمانان تور ترکیه اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره داشتن سوئیت اختصاصی ویژه میهمانان تور ترکیه و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس تور ترکیه آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است که بدانید شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیا در تور ترکیه دارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی ویژه میهمانان تور ترکیه میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس تور ترکیه آنتالیا در نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل میهمانان تور ترکیه به راحتی می توانند از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه,مهمترین هتل های آنتالیا ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه :

این هتل 5 ستاره دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد . موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی ترکیه قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

 

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه شامل :

رستوران , استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان , U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) که گردشگران تور ترکیه می توانند تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , قیمت هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد